disasterpiece.blogg.se

I am not a robot

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit så mycket då jag har haft 'fullt upp' med att läsa deckare och hänga med familjen. Det är skönt att vara här nere, men en grej som är skitjobbig är nätterna. Jag kan inte sova, trots mina seroquel. Det är för tyst, och i synnerhet för mörkt. Ångesten bygger ett stadigt bo och hjärtat bultar snabbt. Såg jag inte en skugga utanför fönstret? Vad var det som lät? Något knäppte? Sen hjälper det inte att jag bor själv i källaren långt ifrån resten av familjen, och ingen utav hundarna har lust att följa med ner heller.
 
Idag ska jag ta bussen till Kristianstad för att hänga med en nära vän. Vi tänkte strosa runt på stan och sen gå på bio på kvällen, och om vi har lust kanske vi sätter oss nånstans och tar några drinkar. Ser fram emot en dag utan familjen hur hemskt det än låter, men även om jag älskar dom är det lätt att bli trött på dom. Nu går bussen om en timme så jag måste göra mig iordning, wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: