disasterpiece.blogg.se

Dirty dirty dirty dirty sucka'

Kategori: Allmänt

Såhär efter sommarlovet med två festivaler och ett antal resor fram och tillbaka i vårt avlånga land hade mitt rum hunnit bli rejält stökigt. Och inte stökigt typ, det ligger lite grejer framme, utan vart-tog-golvet-vägen stökigt. Så, när jag inte kom upp i tid till skolan idag utan blev kvar i sängen till kl 1 bestämde jag mig för att ändå göra något produktivt med min dag. Så, här är resultatet;
 
 
 
 
 
Det är så himla mycket lättare att må bra i ett städat rum. Bara att ens omgivning är ren och inte ett kaos gör så himla mycket för humöret. Sen är jag en sån person som inte kan hålla ordning hur länge som helst, precis som med vad som helst jag gör så går det skitbra ett tag sen fuckar jag upp det och det blir kaos, sen styr jag upp mig själv och fixar varpå det är okej ett tag för att sedan skita sig. Aja, nu är det i alla fall rent och skönt, så jag ska ta en lååång skön dusch och raka benen för att sedan krypa ner i sängen och kolla på 'Megamind' innan jag somnar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: