disasterpiece.blogg.se

Totalkaos

Kategori: Allmänt

Natten spenderades på St Görans psykavdelning. Kult. Hade druckit lite och ångesten exploderade i mig, drog från mina vänner, skrek på dom och sa åt dom att dra. Skadade mig med cigg och naglar, satte mig i en port, orkade inte röra på mig ville bara sitta där och tyna bort. Efter ett tag kom en ytterst jobbig och berusad kille fram till mig, och hans flickvän envisades med att ringa polisen. Hatade dom så innerligt, dom ställde dumma frågor men det var så tydligt att dom inte brydde sig ett skit. Dessutom ljög dom för mig och sa att dom var "tvungna" att köra mig till psyket efter ett besök på Maria Ungdom där det konstaterades att jag inte var speciellt berusad (vilket jag sa till dom hela tiden) och inte behövde stanna där. När jag sen kom till St Göran fick jag höra att jag kom dit "frivilligt". Frivilligt min röv, grisjävlarna vägrade att köra mig nån annanstans eller låta mig åka hem. Kände mig inte alls frivillig. 
 
Till slut bestämdes det att jag skulle stanna över natten och prata med en läkare på morgonen. Sov jättedåligt, hade ångestfrossa och mådde allmänt pissigt. Ännu värre var det på morgonen. Övertygade i alla fall doktorn att skriva ut mig och sen tog jag mig hem, nu sitter jag i min säng och funderar över hur det ska bli nu. Jag hatar mina vänner för att dom lämnade mig trots att jag skrek till dom att gå, jag hatar mig själv för att jag är helt totalt värdelös, jag hatar min familj för att dom inte bryr sig, och jag vill mest bara sova igenom hela livet. Känner att det är helt totalt hopplöst att försöka komma tillbaka till skolan och sköta allt sånt, vill bara gå under helt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: