disasterpiece.blogg.se

It's still dark here, oh so dark here

Kategori: Allmänt

Jag orkar knappt någonting nu. Det enda jag gör är äta, sova, röka och försöka sköta dom få åtaganden jag har som kan kallas 'jobb'. Skolan och allt som har med den att göra känns så otroligt långt borta, finns inte en jävla chans att jag orkar ta mig dit för egen maskin och försöka ta itu med allt jag missat. Senast jag var där kunde jag knappt andas efter ett tag medans jag försökte förstå uppgiften jag skulle göra i psykologi. Kunde verkligen inte förstå var lärarjäveln menade, och kände mig totalt värdelös. Mailade honom men fick aldrig något svar. Är just nu så jävla arg på världen och alla i den, inte på ett tjurigt tonårssätt (eller kanske lite) typ "världen är orättvis mot mig buhu" utan snarare bara, alla och allt suger typ nånstans och på något sätt, speciellt jag själv, så vad fan är meningen med nånting? 
 
Allt bottnar i; varför? Varför ska jag kämpa när jag ändå är så otroligt värdelös? Varför ska jag plugga när jag ändå inte kan prestera? Varför ska jag umgås med folk som ändå inte bryr sig om mig? Varför sminkar jag mig och köper kläder när jag ändå ser ut som ett monster av fett och acne? Varför ens leva när det gör så jävla ont? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: