disasterpiece.blogg.se

It's only teenage wasteland

Kategori: Allmänt

Igårkväll och imorse var ångesten verkligen 10/10. Nu känns det bättre, det har trots allt varit en bra dag, brorens konfirmation var fin och mottagningen efter också, sen överraskningsfest med 97orna som faktiskt var riktigt roligt, men nu gick jag ändå hem för att sova då min enda jämnåriga kompis gick och det kändes stelt att vara kvar själv (lol osäkerheten). Skulle ha åkt in till stan och klubbat men dom jag skulle åka med sa inte till i tid att dom skulle dra, så jag kände mig dissad och då blev det svårt att komma iväg. Jag förstår att det var en miss och att hen inte menade att såra/utelämna mig men det kändes ändå förjävligt, satans mig som alltid ska ta saker så jävla hårt. I vilket fall jag gick hem istället vilket faktiskt känns helt ok, ser fram emot att få sova ordentligt inatt efter gårnattens helvete.
 
 
Är sugen på att kolla fight club, men det orkar jag nog inte med nu, har redan tagit mina piller så kommer vara däckad inom en timme. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: