disasterpiece.blogg.se

I dont wanna die, I sometimes wish I'd never been born at all

Kategori: Allmänt

Nu när jag (i alla fall nästan) är blond igen saknar jag det galna röda. Om det inte hade varit så himla jobbigt och svårt att gå tillbaka till blond hade jag kanske velat färga igen. Det var i alla fall värt det, det var sjukt kul att ha rött och orange i håret, jag som aldrig hade färgat eller klippt galet eller gjort något drastiskt innan lixom.
 
Idag ska jag på körkortslektionsgrej. Nu när skolan (nästan) är över känns det som att tiden är inne att försöka börja övningsköra. Är lite nervös eftersom att jag ska gå själv, utan pappa. Allt såntdär lite 'formellt' och viktigt som jag måste göra, speciellt ensam, är sjukt jobbigt och läskigt. Bara att försöka hitta rätt dörr och presentera mig är världens jävla mission impossible. Aja, jag får försöka behålla lite av självsäkerheten jag fakear/får som ledare och bara köra hårt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: