disasterpiece.blogg.se

Why don't you ask the kids at Tiananmen Square

Kategori: Allmänt

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Kanske pga att jag inte har haft lust, ork eller inspiration. Det känns bara jobbigt att försöka skriva någonting eller sätta ord på mina känslor när det enda jag vill är att inte känna nånting. Bara få leva i ett vakuum utan varken lycka eller olycka. 
 
Imorgon åker jag på läger, även om en av mina närmsta vänner som vet allt om mitt inre krig ska åka med känns det läskigt. Jag åker som ledare, och bara det känns pissjobbigt eftersom att jag förväntas klara av allt och ta egna intiativ etc, när jag egentligen bara vill skrika att jag orkar inte dethär. Dessutom är tanken att vi ska bada och vara ute i solen etc vilket är automatisk kaosångest för min del. 

Kommentarer

  • Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

    Hoppas det kommer gå bra för dig

    2013-08-08 | 14:29:34
    Bloggadress: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här: