disasterpiece.blogg.se

we're crying, we're seeing. we're living, we're breathing

Kategori: Allmänt

Idag har jag för första gången på typ ett år suttit på en häst. Det var på ett turridnings-ställe och min brorsa var med (han tyckte för övrigt att det var skitkul att rida). Det var jättemysigt men samtidigt gav det mig ångest. Är jag för tung? Kan jag ordentligt? Tycker ledaren att jag är skitdålig? Borde jag försöka rida ordentligt eller bara sitta för att visa att jag inte bryr mig (fast jag egentligen bryr mig, jättejättemycket). 
 
Många har sagt till mig att jag verkar självsäker, trygg i mig själv, cool etc. Trots att det är precis det jag sliter för att verka som blir jag nästan ledsen när jag hör det för det är så långt ifrån sanningen.

Kommentarer

  • En flicka som är stark säger:

    Hej finis! Veckans blogg är nu avslutad hos mig. In och kolla om det var just du som vann, och om inte - anmäl dig igen! :)

    2013-08-05 | 19:52:11
    Bloggadress: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här: