disasterpiece.blogg.se

Am I going insane? My blood is boiling inside of my veins

Kategori: Allmänt

Idag var jag på bio med en nära vän och såg baksmällan del III. Den var helt okej, vissa skämt gick lite för långt men jag skrattade en del och den var helt klart sevärd! 
 
Påväg hem från bion fick jag otroligt mycket ångest, av ingen uppenbar anledning. Tankarna började virra runt och jag kunde inte skaka av mig känslan av ensamhet och att ingen ville veta av mig, vilket inte blev bättre av att jag mindes att en annan vän lovat att ringa men (som vanligt) inte hade ringt, och även ignorerat en del sms för ett par dagar sen då jag verkligen behövde honom. Även om jag vet att vännen i fråga oftast inte svarar på sms och glömmer att ringa kändes det piss, jag kände mig övergiven och oönskad vilket jag gör fortfarande. 
 
Det är jobbigt hur lite det krävs för att jag ska få rejäl ångest och känna mig totalt värdelös. Jag satt på tunnelbanan med Marilyn Manson tinnitus-högt i hörlurarna och spände käkarna för att inte gråta. När paret bredvid dessutom började råhångla framför mig ville jag bara skrika för att jag kände mig så ensam. Nu när jag kom hem fick jag dessutom reda på att jag har gjort en person ledsen med något jag skrev, vilket inte var min mening och det känns jättedumt. Jag är nog världsmästare på att förstöra för mig själv. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: